|
![]() |
#1 |
Moderator
|
После повторного развертывания RS можно попробовать сделать как написано тут:
http://www.eggheadcafe.com/conversat...eadid=31428797 You can fix the issue by running the PublishReports.exe tool from the Tools directory of your install location. Example: C:\Program Files\Microsoft Dynamics CRM\Tools\PublishReports.exe The executable takes a single parameter: the unique name (as specified at setup-time) of your organization. This tool will recreate any CRM-related items on the report server, so everything should work as expected after running the tool and perfoming an iisreset on your CRM server.
__________________
http://fixrm.wordpress.com, снятие/наведение порчи. Быстро, дорого, гарантия. ![]() ![]() |
|
|
За это сообщение автора поблагодарили: Elka (1). |
![]() |
#2 |
Участник
|
Спасибо, попробую...
|
|
Теги |
sql 2008, отчет |
|
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|